Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення і обміну:
Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем, в тому вигляді, в якому і був отриманий.
Товар, який підлягає поверненню має бути упакований в оригінальну упаковку і не мати слідів використання.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості :
Повна сума замовлення повертається покупцю на карту Приват Банку, при отриманні даного товару компанією, або пересилається накладеним платежем Новою Поштою (наложений платіж повинен вже включати в собі комісію за переказ).
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.